Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Jenny - 27 februari 2011 00:43

Sådär ja då var vi tillbaka i träsket :) Känns skönt! Fick hänga lite med min bror och hans tjej nu ikväll, såg till och med Melodifestivalen!! Det händer inte så ofta...


Turen till Umeå blev i alla fall riktigt lyckad. Köpte en non-stopsele till Tia så vi var ute i skidspåret både torsdag och fredag, fredagens tur blev kanske inte så lyckad då vi åkte till Umeåker och spåren var inte direkt uppkörda och med väldigt dåliga spårriktningar.. Det blev alltså att virra runt på spåret där i 1 dm lössnö, inte det bästa passet. Efter det så åkte vi till Nydala så jag kunde köra lite teknik med Per.

Sen på kvällen träffade jag Kari för en fredagsöl :) sen åkte jag upp till Ålidhem för en korridorsfest, läängesen jag var på korridorsfest! Himla trevligt i alla fall, det var en väldigt lugn tillställning men jag fick i alla fall träffa upp med en kompis som jag inte har sett på väldigt länge. Kul kul!


Idag (lördag) blev det såklart sovmorgon, efter festen och sen skidor på tv. Synd att Kalla inte fick en medaljplats... men men kanske det kommer en imorgon för herrarna.


Well well, dags att bädda på golvet och sova!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards