Alla inlägg under februari 2014

Av Jenny - 20 februari 2014 12:47

Åh vad jag hittar mycket fint till Tilde, tycker det finns så mycket fina flickkläder och samma sak när det kommer till pojkkläder. Men vissa saker är för mig helt oförståligt! Det första är färgerna, finns verkligen lite variation, men det som är sämre är trycken! Varför kan man inte hitta flickkläder med humor och ja nånting annat än blommor, prinsessor, fjärilar och annat sött? Varför finns det bara t-shirts till pojkar? Och varför ska alla pojkkläder ha så hårda motiv och texter, sen varför är det bara pojkar som kan ha lite humoristiska motiv på sina kläder? Mycket frustrerande!

Av Jenny - 11 februari 2014 23:42

Förra veckan var den magont för mig och Per, så fick Tilde ögoninflammationi helgen och jag blev förkyld, Per har varit till läkaren och fått konstaterat kronisk bihåleinflammation och som pricken över i:et så har jag oxå fått ögoninflammation... suck...

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards