Alla inlägg under november 2012

Av Jenny - 26 november 2012 12:02

     

Av Jenny - 24 november 2012 10:29

 

Av Jenny - 23 november 2012 18:33

Jag tycker det är en sjukt bra serie :)

Så efter tips från en kompis så jag numer medlem av netflix och ser därför Buffy hela dagarna långa, eller inte helt, lite annat får jag oxå gjort...

Nu är jag en person som lätt bli uppslukad och ger det all min fritid, nu var det längesen sist och det bästa med det här är ju att mn kan pausa precis när man vill så Tilde kan få tillgång till sin mor all sin vakna tid :)

Av Jenny - 23 november 2012 18:19

Jag har aldrig varit något stort fan av rosa och då menar jag super-rosa och mycket rosa... Vi fick ett set i just det här total jätte-rosa som Tilde har haft och nu måste jag erkänna att hon är väldigt söt i det, men nu klär ju en skönhet i allt :P


Var ju tvungen att ta en bild men det tyckte inte Tilde var någon hit... så hon ser riktigt sur ut på bilden..


 

Av Jenny - 23 november 2012 18:13

Vi har ju byggt ett litet under trappen för Pers jakt-saker. Jag hittade en fin tapet på internet, men hittade den såklart inte på någon butik här i Danmark, så när mamma och pappa kom på besök hade dom den med. Så för ca 1 vecka sedan kom den upp på väggen :)


Jag är riktigt nöjd.


 

Av Jenny - 19 november 2012 16:34

Idag har jag, Tilde och Per varit till läkaren för Tildes 5 veckorskontroll.

Och det var en stolt mamma som gick där ifrån.


Tildes mått:

Vikt: 4,8 kg

Längd: 57 cm


Alla reflexer var bra och läkaren gav Tilde så mycket komplimanger :)

Av Jenny - 18 november 2012 22:04

Idag har Tilde premiär använt storlek 62, galet så stor hon har blivit. Nu är inte 56 för litet men jag tycker ofta att byxorna är lite kort i benen... Nu är 62 lite långt i ärmana så jag får vika upp dom. Nu är det såklart skillnad på olika märken men det gäller det som vi hade idag (Name It)


 

Dagens outfit i 62 :)


Vi har varit på besök hos en kompis i Herning som har en lien flicka på 3,5 mån. Börjar vara ganska så duktig på komma ut ur huset.




 

Maggie i Simpsons??

Av Jenny - 17 november 2012 09:15

Igår kom svärmor förbi och hon har inte sett Tilde på en vecka, så hon kunde verkligen bekräfta att de har skett mycket. Tilde har blivit mycket mer uppmärksam och man kan nu tjollra på med henne och få svar :) Man kan oxå distrahera henne lite när hon gråter. Men det är så roligt att hon har börjat lyssna och prata, hon ler oxå väldigt ofta även om man inte helt kan få henne till att le ännu.


Om magen så var det ytterst lite magknip igår och inga skrikattacker :) Tilde sov oxå 5-6 timmar i natt så vi är utvilade och frächa inför dagens bravader :)

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards