Alla inlägg den 2 november 2012

Av Jenny - 2 november 2012 10:01

suck!

det har verkligen inte varit någon härlig höst här... då det inte verkar göra annat än att regna... trist är det iaf!


Annars så är det bra här, fick besök igår som stannade till 9 på kvällen, inte dåligt att jag klarde det, blir ju annars helt trött vid kl 8! Hann även med om att göra middag till oss och besöket (tacopaj).


Tilde var annars väldigt lugn under efter besöket kvällen och jag kunde lämna henne till Per så kunde jag gå och lägga mig. Fick sova hela 2,5 timma innan dom oxå kom upp. Då var Tilde lite bråkig och det tog ett tag innan hon kunde falla till ro, natten var i övrigt riktigt bra och vi klev upp kl 8. Sen har även dagen såhär långt varit riktigt bra och magen har inte bråkat sig såhär långt iaf :)


Annars så fick jag ett samtal från Sundhedsplejerskanoh tyvärr blir det inte något besök på onsdag :( Det blir först veckan efter. Jag som var så spänd på att se hur mycket hon har gått upp i vikt, om hon nu har det, men tror jag. Hon känns då stabilare iaf, sen tycker jag mig se att dubbelhakan växer.



Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards