Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Jenny - 16 februari 2011 22:40

Fy vad less man blir! Jag vill så gärna ut och skida lite, men eftersom jag har haft lite problem med luftrören så tycker jag att det känns lite onödigt att vara ute och plåga lungorna.


Men så dålig dag har det ändå inte varit. Fick besök av Sara och vi surplade lite kaffe och pratade lite om allt möjligt :)


Lägger in lite bilder på Tia då hon verkar vara den enda som fastnar på bild nuförtiden...


       

Snöbilderna är från några veckor sen och den med reflexen kanske ni känner igen från facebook då Tia just hade kommit till oss och var väldigt mager.

Tycker iofs att hon fortfarande kan lägga på sig lite men sedan den bilden har hon lagt på sig drygt 4 kg! Hon väger nu ca 22,5 kg och har biffat till sig ganska så bra med draghundskörningen :)


Av Jenny - 16 februari 2011 01:20

Det är väl dags att pallra sig i säng. Tia ska i och för sig ut på sista promenaden så man kanske ska hänga med på det. Känner mig som en dålig hundägare då det bara är Per som har varit ut med Tia idag. Tycker det är så förbaskat drygt när det är så kallt... Tur att han är bättre på att peppa upp sig.


Skulle egentligen vara tävling imorgon men eftersom kylan verkar hålla i sig så är det uppskjuten till söndag.


God natt allihopen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards