Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Jenny - 15 februari 2011 20:35

Jasi igår var det alla hjärtansdag och det kan jag inte påstå att jag märkta av... men det gjorde då inget. "Vi" hade sagt att vi inte skulle göra något.. :P

Jag fick iaf sytt lite åt Tia, gjorde 2 "skor" åt henne, men jag vet inte om det blev så bra... läste att man kan använda barnsockar som man lindar fast. Blir nog bättre skulle jag tro. Sen sydde jag ett par underbyxor till hon till nästa gång hon kommer i löp. Himla bra när man är borta så slipper hon bloda ner någon annans hem.

Ska kanske försöka fota verket så kan ni få se men det får bli till en annan gång.


Idag så har jag testat på luftgevärsskytte! Kul men jäkligt svårt... I slutet fick jag iaf poäng på alla skotten, fick tom några skott vid 9 poäng! Måste ju tillägga att jag stod och sköt. Testade några skott sittande med kudde vilket jag minns som betydligt mycket svårare när jag var liten.


Sen fick jag trevligt besök av Sandra som kom med mumsiga semlor. Mmm!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards