Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Jenny - 9 februari 2011 22:47

Har idag läst den roligaste bloggen!

Så jag måste passa på och rekomendera den

http://denbrunamaten.se/

Titta in, beundras och fasas! :)

Av Jenny - 9 februari 2011 17:38

Jag och Erik var idag iväg med hundarna till Kulla för att åka ett varv. Jag tänkte att vi skulle åka det vanliga varvet på ca 6 km men istället så blev det en annan supermysig runda som var hela 12 km lång.

Det gick himla bra, vi tog två korta pauser så hundarna (vi) fick vila upp oss lite. Tia blev lite trött dom sista 3 km och tempot blev aningens lägre och jag fick jobba på lite mer :) Men stå stilla det vill hon inte, efter en paus på kanske 2 min så blir hon rastlös och vill bara iväg igen.

Första gången som vi har kört så långt men det blir att testa någon fler gång så man vet vad som väntar en på vindelälvsdraget.


Härligt med revanch på kullaspåret :) Tia var med hela vägen och inga renar som sprang omkring och störde!


kramis

Av Jenny - 9 februari 2011 17:26

Sådär ja då var några kronor fattigare...


Per har äntligen fått låna sig ett par skatepjäxor så han oxå kan hänga med ut i skidspåret  :)  skidor får han låna av mig men stavar fick vi lov att köpa idag. Blev en vasaloppsstav, kanske inte det absolut optimala men när dom kostade halva priset av dom som försäljaren rekomenderade så blev valt lätt. Sen om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att det skulle gå så väldigt mycket fortare om vi hade valt dom bättre...  :P


Jag fick mig ett nytt dragbälte, då jag har lånat det jag har nu och inte får åka med det på vindelälvsdraget, det har ingen krok och det är tydligen ett måste. Sen fick Tia ett mumsigt ben som hon ligger och gager på för fullt just nu och mat.

Av Jenny - 9 februari 2011 09:29

Nu drar det stax iväg till Kullaspåret igen så får vi se om vi kan lyckas bra denna gång?


Kullaspåret är ett spår som är väldigt platt då det är på en tallhed, men krokigt så det är himla kul att köra med hund (när man lyckas dvs...)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards