Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Jenny - 10 februari 2011 21:50

   

Så här är det ofta hemma hos oss :)

Bilden till vänster är innan vi fick en soffa utan det är en gammal säng med en madrass bakom.

Vi fick dok byta upp oss med först en liten 2-sits soffa, men det blev lite trångt... så Per fick såklat sitta på ett annat ställe :P Men det blev ett nytt byte, så nu är det soffa i höger bild som gäller. Inte alls dum och huur skön som helst!

Av Jenny - 10 februari 2011 20:23

Jag som hade täkt dra ner på det här med onyttigheter, men fasen vad sugen jag blev! Kanske man får dra ihop en chokladröra. Det bästa om man inte har något gott hemma, eller ja man behöver kakao, socker och grädde :) Bara att vispa ihop så får man en onyttig chokladgrädde! Mmmums!


Av Jenny - 10 februari 2011 16:04

Har idag en vilodag från träningen både för mig och för TiaFia, känns bra då det ändå är -15 ute. Känns iofs som det är minst -20 men det kanske mest beror på att man har varit borskämd med lite varma temperaturer mellan 0 och -5 nu en längre period.


Lite ont i huvudet har jag då i dag oxå... känns som en ganska så dryg dag det här...  men det ska väl vara sånna dagar oxå tyvärr...

Känns som jag har väldigt dåligt med energi.. Ja ja det är väl bara att rycka upp sig. Eller så kanske det inte blir bättre idag... men det blir nog bättre imorgon :) Då är planen att jag och Per ska ut med 2 kompisar och skida lite tillsammans med vovvarna :)


Letar på med jobb och söker lite, funderar på vad man annars ska söka om man nu inte får sig ett biologijobb, iofs så börjar det väl klarna lite på jobbfronten nu mot sommaren. Är ju sällan dåligt med jobb för biologer då :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards