Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Jenny - 11 februari 2011 22:46

Tja nu är ju iofs fredagen snart slut men jag kan oxå konstatera att det inte blev så mycket spänning idag...

Fortfarande lite huvudvärk, tror det beror på vätskebrist... så nu sitter jag med vattenglaset i högsta hugg och klunkar på.

Annars blev det inte så mycket idag, några promenader med Tia, tv, dator och mat.


Imorgon så blir det ett lyft iaf, planen är skidor på förmiddagen på nydala sen att det kanske blir lite roller derby :) Himla rolig sport, har varit på en träning i början av november tror jag att det var, man åker iaf rullskridskor (inte att förväxlas med inlines) i en oval bana. Det är en lagsport med fullkroppskontakt! Spana in filman Whip it! som handlar om just Roller Derby :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards