Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Jenny - 25 oktober 2012 11:44

Har ju uttryckt lite nojja angående min vikt som gravid, tyckte faktiskt att det var riktgt jobbigt... Så hur har det nu artat sig efter att Tilde kom till världen?

Ja till min stora förvåning så bara under dom första dagara efter förlossningen så kände jag mig bara som den vackraste i hela världen, trots bristningar, degig mage och rumpa och extra kilon. Helt fantastiskt, jag fann mig själv framför spegel och bara beundrade min kropp :)


Nu har det snart gått två veckor och jag är fortfarande så nöjd över min kropp. Det är verkligen inte likt mig. :) Iaf så har jag oxå tappat en hel del i vikt och ligger nu på 3 kg över startvikten, jag har alltså tappat ca 13 kg. Så nu bekymrar jag mig mest över att jag inte ska tappa för snabbt i vikt... Vill ju inte ge alla mina fettlösliga gifter till Tilde i modersmjölken...

Så all oro innan verkar ha varit i onödan.

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards