Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Jenny - 1 oktober 2012 20:41

Har inte varit och shoppat idag men jag har iaf fått fotograferat lite av det jag har köpt. Fick även två bodysar på posten idag :) Det är dom som jag har köpt på Etsy.com

Dom översta är från Etsy, det andra kommer från H&M. Jag har köpt annat oxå, men det är mest bara tråkiga bodysar och nattdräkter.


         

Av Jenny - 1 oktober 2012 14:34

Tänk nu är man tom inne i den rätta månaden. Vi blir alltså en till den här månaden! Helt galet!   


Ni får ursäkta att det mest bara blir bebis, bebis och bebis i bloggen just nu, men helt ärligt är det inte mycket annat som sker i mitt liv. Går mest omkring i mjukisar och dolar på i vardagen. Vi har fått låna en amningskudde den är helt underbar att ha datorn på när man sitter i soffan    Men det är inte bara jag som tycker om den, Tia var snabb att testa och den verkar inte så dum till henne heller.


 

En fantastisk rengbåge som vi fick se för några veckor sedan. Jag tror aldrig att jag har sett en sådan skarp regnbåge förr. Det var en period där som vi fick se en regnbåge nästan varje dag. Nu är det mer grådisigt hela tiden så det blir inga regnbågar. Sen har vi faktiskt börjat få lite höst, lite gult har det börjat bli i träden och endel buskar är helt eldröda.

 

Av Jenny - 1 oktober 2012 12:54

Har sovit ordentligt i natt och känner att det kanske vore bra att hitta på något idag, men vad?


Jag behöver då handla lite, så kanske att jag tar en tur till Ikast istället för Sunds så kan jag komma mig till Apoteket. Har blivit tipsad om att dom ska sköna amnings-bhar där. Sen ska jag inhandla en temometer och lite andra nyttosaker till bebisen. Sen var det faktiskt ganska så länge sen sist som jag spanade in shoppingen i Ikast... Hm det tål att tänkas på! Kan ju då inte bara sitta här hemma och häcka när jag faktiskt har energi till att hitta på något och jag inte har någon hund här hemma att ta hänsyn till.

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards