Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Jenny - 10 oktober 2012 17:08

Eftersom både jag och Per är sådär lagomt fotointresserade så har vi heller inte någon bra kamera. Nu så har vi iaf beslutat oss för att köpa en ny och att vi faktiskt ska köpa en som är aningens bättre. Jag skulle nämligen vilja fota mer än vad jag gör men har man bara en skruttig kompaktkamera så blir det inte så roligt.


Jag har iaf kollat runt lite och funderar på Canon 600D med standard objektiv. Tycker den är inom en ok prisklass, sen ser jag attd en har fått bra betyg. Men är det någon av er som läser som har bättre koll och någon annan kamera som ni hellre skulle tipsa om så är jag väldigt tacksam.


Blir det en sånhär? Bild från pricerunner.dk

Av Jenny - 10 oktober 2012 16:08

Fick ett sms i morse från en kompis som jag lärt känna på skolan om att ta en lunch tillsammans med en tredje kompis. Vi är alla 3 gravida jag och den ena har tom nästan samma BF-datum, jag den 18 okt och hon den 19 okt, den tredje har BF i Januari. Så stora magar! Och min var den största..!


Nu blir jag bekymrad igen, tänk om det är en jättebebis?! Var ju som lugn igår efter besöket hos barnmorskan... typiskt!

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards