Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Jenny - 8 maj 2013 12:59

Kläderna från Ellos dök upp igår och allt passade utom det rosa setet där shortsen var alldeles för taighta... Så dom blir det att returnera eller jag har oxå frågat en kompis om hon skulle vilja ha det till hennes dotter som är aningens slankare så det skulle nog passa henne bättre.


Nu så ligger Tilde och sover, hon är fasen inte lätt att få till att sova nuförtiden och jag är helt dygnvill, det är ju onsdag idag! Jag tänkte det var tisdag och därför har vi missat kyrkans rytmik :( men nu hade vi oxå sovmorgon till 9 så vi hade ändå inte hunnit med det. Jag kan verkligen inte klaga på nattsömnen!


Annars så har vi ju haft fantastiskt väder nu i några dagar men så idag är det bara grått och regn, men det är bra för grönskan, det knoppas nu helt vilt och regnet här kommer nog göra att det exploderar i grönska.


 

I nya kläderna :) Hon är verkligen en liten chubb chubb nu :)


   

Från gårdagen i det fina vädret

Presentation


Norrlänning som flyttat till Danmark för kärlekens skull. Vardagen delas med min sambo, hund och en liten fröken som heter Tilde, född den 14 Oktober 2012 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards